080915 - Det är måndag

Det är en plåga att vara förkyld när man gillar att röra på sig. Därför gjorde jag ett försök att ta tag i mitt sovande. Men inte fan blev jag piggare av att sova 10 timmar föregående natt. Jag har dock hört att det ska vara det mest underskattade sättet att må bra. Ett nytt försök kommer dock nästföljande för att ladda tillräckligt inför det fruktade konditionstestet på idrotten imorgon.

Jag har även hört att riksdagen öppnade sina dörrar för de slipsklädda stofilerna som nu har tillträde till den färdigsopade mattan. Denna händelse kommer mötas av ett gäng demonstrationer i veckan. Bland dessa kommer det imorgon att på Sergels torg protesteras mot den nya FRA-lagen. Synd att den röda fanan inte kommer plockas fram då evenemanget är förlagdt under skoltid.

Något av värde och användbart för eftertänksamhet blir det inte skrivet idag. Ibland tar det helt enkelt stopp.

Dan Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0