080908 - Publicerad insändare

Mycket som skrivits i de få tidningar jag läser har jag velat tycka till om. Många gånger har det bara slutat i en tanke. Då lusten av att verkligen vilja yttra mig var för stor resulterade det hela i en inskickad insändare till en av mina favorittidningar.

Innehållet i mitt brev till magasinet hade på förekommen anledning ingenting att göra med det tidningen skriver om. Detta just för att de själva begått fadäsen i första hand.

Numera går alltså mina åsikter att skåda på praktiskt vis. Låt hoppas att man genom det blir avläst mer än de fåtal som lyckats hitta hit. Ett stort tack till er som läser detta!

För att bevittna det hela, svart på vitt i pappersform, går det smått censurerade mailet att se i Sweden Rock Magazine #54.

Heavy metal-jävlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0