24 oktober - Ovidkommande

Utan att jag vetat ordet av känslan till en veckas ledighet vankas det nu ett långt och härligt höstlov. Detta ligger framför mig nu i ett skede då skolan hitills aldrig hart sett sig mindre prioriterad av en undertecknad som i skrivande stund.

Det är dock skönt med en semester vilken jag den här gången har möjlighet att ta ut med ett större och godare samvete. Hösten är ju trots allt en skön tid att slappna av till då böckerna staplats i alldeles för stora och orörda högar på mitt skrivbord. Med den kyliga och allt mer kalla vinden utanför ens stängda fönster som viner ljudligt kan jag nu ta livet med ro som bor i en alldeles för varm lägenhet.

Än har jag inte tid att andas ut då jag inför morgondagen ställs inför en längre arbetsdag vilken jag ådrog mig för att kunna avvara kvällen åt annat evenemang. Det ska bli mer än roligt att möta de alltid lika frågvisa och överdrivet entusiastiska kunderna den tidpunkt jag hellre tillbringar sovande i en säng. Frågan är hur många gånger de kommer att kritisera de, för mig, icke förändringsbara priserna alternativt önskade varor i ett annars så brett sortiment.

Det börjar bli aningen tråkigt att utföra ordbajseri om för ointressanta ämnen som dessa. Ändring på detta kan jag lova. Jag har nämligen en hel del alltid lika aktuella ämnen att ta upp för er alla. Vänta bara.

Dan Andersson

Kommentarer
Postat av: Felix

Skriv om Coop.

Leta rätt på några riktigt vidriga fakta!

2008-10-25 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0