080223 - Kiss (Nostalgi 2)

Vad som hände kring nio-snåret samma dag som gårdagen är något av en milstolpe i ens liv. Biljettsläppet till ens forna och allra största idoler, Kiss, var då ett faktum och det fixades snabbt ett par ståplatser på Stockholm Stadion 30 maj! Något jag inte trodde skulle hända efter reunion-turnen 1996. Vilket ger oss, som då innehade åldern 6-10 år att få se Kiss innan de lägger deras liv på hyllan. För visst var jag långt ifrån ensam att gå omkring att vissla på melodin i "I Was Made For Loving You", sminka mig till valfri medlem i bandet samt att äga drömmen om att bli lika stora som killarna i bandet faktiskt var och fortfarande är.  Jag var en av dessa och har alltså nu förmånen att få se mina hjältar tillsammans med 30 000 likasinnade fans! 

     
   image94 

KISSONLINE.COM:

KISS SELL OUT STOCKHOLM, SWEDEN STADIUM!

Looks like Stockholm is ready to rock! Fans snapped up all 32,500 tickets for KISS' Stockholm Olympic Stadium show in under 20 minutes! 



Danne Andersson - nostalgi förblir nostalgi i alla sammanhang då det gäller Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0