21 oktober 2007 - I väntan på en vecka

Veckan som komma skall innehåller fem dagars praktik (mån-fre), eller som skolan vill kalla det; yrkesorientering. Alltså, om ca 12 timmar kommer jag att befinna mig på Södermalm, strax bakom Slussen vid närliggande Stadsmuseet, där en arkitektbyrå är förlagd. På detta företag kommer jag att spendera dessa fem dagar. Visst kommer det bli spännande, men frågan om det hela blir intressant låter jag vara obesvarad fram till fredag eftermiddag då detta svar lär vara ett faktum.

Mycket detaljerade beskrivningar och övrig kuriosa kommer att skrivas på denna plats efter varje dag, så håll båda ögonen öppna.



Danne Andersson - det behövs ett höstlov i dessa tider...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0